Madárbarát kert

2016/07/02. - írta: mitkeresekitt

Van  a Madártani Egyesületnek egy Madárbarát kert nevű programja. Tudtam róla korábban is, valami szórólapon láttam. Nemrég meg egy ismerősnél a háziasszony mutogatta nagy büszkén a fészeren a Madárbarát kert táblát. Akkor megkérdeztem, hogy mi a lényege ennek, dióhéjban el is mondták, aztán utána is olvastam.

Az derült ki, hogy teljesítek minden feltételt, azaz simán lehetnék madárbarát kert én is, ha egy éven keresztül vezetnék madárészlelési naplót. De nem láttam benne semmi kihívást, semmi erőfeszítést nem kellene tenni, így nem érdekelt.Csakhogy elkövettem egy hibát. Beszéltem itthon a tábláról.

A család szerint nincs a világon trendibb dolog egy ilyen táblánál, ez sokkal hipszterebb mint Tiszta Udvar, Rendes Ház, és nem is tudom hányat lépnénk előre a rokonságban vezetett ranglistán (vagyis mennyivel éreznénk magunkat előrébb). Nem számít, hogy nem tudnánk hová tenni, esetleg csak olyan  helyre, ahol senki nem látja, akkor is kell. Én még mindig nem szándékozom semmit sem tenni a tábláért, de vannak önkéntesek, akik erősen tervezik hogy regisztrálnak. Kíváncsian várom a fejleményeket. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mocsarlako.blog.hu/api/trackback/id/tr808862726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása